To personalize your TV, we will process your Samsung Account information as follows:
Your country: United Kingdom (based on the Samsung.com site you use) Your language: UK English (based on the Samsung.com site you use) Your selected apps for your Smart Hub Your selected voice assistant service provider
Please note that Personalize my TV will process your data based on your Samsung Account. As such, Samsung Account Privacy Notice applies to this service, and we will process your personal data accordingly. For more detail, please refer to our Samsung Account Privacy Notice.
* This service may not work properly if used outside of countries that service Samsung.com.
* You may need to update to the latest version of software available for your TV in order to load your preset selections.
* This service utilizes the Backup and Restore function (TV BnR) of Samsung TV.
* During OOBE(Out of box experience), you can set up your TV with the settings that you have customized on this service.
* The settings may not be completely installed on your TV depending on the status of your requested rights about the TV BnR function.
Aquí podrás navegar y comprar tal y como lo harías en la web de la tienda o marca desde la península. Tu
experiencia de compra y el surtido al que podrás acceder será exactamente la misma. Syniva solo actúa como
intermediario para poder llevarte el pedido a canarias y puedas ahorrarte el IVA.
Escoge el producto que quieras y añádelo al carrito, te mostraremos el PVP de península y el de Syniva
descontándote el IVA. Así podrás ver claramente lo que te ahorras. El total del resumen de compra incluye todos
los gastos por lo que ¡No te llevarás ninguna “sorpresa” al recibir tu pedido!
Ten encuenta que navegas en la web que la marca o tienda online ofrece a los residentes de la península y es
posible que veas información o condiciones específicas para ese territorio. Recuerda que tienes toda la información
de Syniva en el apartado de ayuda: métodos y costes de envío, métodos de pago y cualquier información relativa a
los servicios de Syniva . Para cualquier consulta puedes ir al apartado de Faqs del menú ayuda o escribirnos a
hola@syniva.es
¡Disfruta de tus compras!
?
Cargando...
Se ha añadido un nuevo artículo en tu cestaVer CestaSeguir comprando