Cannot sync Outlook Calendar to a Samsung phone or tablet

Checkpoint
- A
- B
- C
- D
Navigate to the Calendar app.
Check available calendars.
Tap the Menu icon (three horizontal lines) in the upper left.
- If your Outlook account is available, tap the down arrow next to it. Then, make sure your calendar is selected.
- If your Outlook account is not listed, it is not available, and you may need to log in.

Hola!
Aquí podrás navegar y comprar tal y como lo harías en la web de la tienda o marca desde la península. Tu
experiencia de compra y el surtido al que podrás acceder será exactamente la misma. Syniva solo actúa como
intermediario para poder llevarte el pedido a canarias y puedas ahorrarte el IVA.
Escoge el producto que quieras y añádelo al carrito, te mostraremos el PVP de península y el de Syniva
descontándote el IVA. Así podrás ver claramente lo que te ahorras. El total del resumen de compra incluye todos
los gastos por lo que ¡No te llevarás ninguna “sorpresa” al recibir tu pedido!
Ten encuenta que navegas en la web que la marca o tienda online ofrece a los residentes de la península y es
posible que veas información o condiciones específicas para ese territorio. Recuerda que tienes toda la información
de Syniva en el apartado de ayuda: métodos y costes de envío, métodos de pago y cualquier información relativa a
los servicios de Syniva . Para cualquier consulta puedes ir al apartado de Faqs del menú ayuda o escribirnos a
hola@syniva.es
¡Disfruta de tus compras!
Navigate to Calendar settings.
Navigate to and open the Calendar app. Tap the Menu icon (three horizontal lines), and then tap Manage calendars.
Add Exchange account to Calendar.
Tap the Add icon(plus sign), select Exchange, and then follow the on-screen prompts to add your Exchange account to the Calendar app.
Many servers can be set up automatically, but you may need to tap Set up manually if you have an uncommon server. Your IT department will be able to help.
Access the Settings for apps.
Force stop the Calendar app.
Tap Force stop, and then tap OK to confirm.
Clear the Calendar app's cache.
If an app on your Galaxy phone or tablet is not functioning properly, you can try forcing the app to stop and then clearing its data.
Access the Settings for apps.
Force stop the Calendar app.
Tap Force stop, and then tap OK to confirm.
Clear the app's data.
Tap Storage, and then tap Clear data at the bottom of the screen. Tap Delete on the pop-up.



Thank you for your feedback! Your comment has been submitted.